A médialogos ügyfélszolgálatot kemény küzdelem árán végre elérve, háborgásomat csillapítandó a kishölgy a túloldalon említést tesz a kárpótlásról: lehet (majd, egyszer, valamikor - nem tudni biztosan, mikor) kérni pénzbeli visszatérítést, ill. az előfizetés meghosszabbítását. Nem tudom megállni, csípőből reagálok: előfizetés meghosszabbítása??? Istenments! Alig várom, hogy véget érjen, hálisten már nem tart soká. És aztán napilapra tuti biztos, hogy soha többé nem fizetek elő.
Hát a szegény kishölgy persze nem tehet róla, ő csak egy kis bérrabszolga, a legalsó
lépcsőfokon. Mondom is neki: tudom én, hogy felsőbb szinten van probléma, leginkább a szervezéssel, vezetéssel. Közben arra gondolok, hogy (amint az elején közölte a telefonautomata) magnóra veszik a beszélgetést. Ha biztos lennék benne, hogy valaki érdemi döntéshozó illetékest egyáltalán érdekelné ez az egész kézbesítési mizéria, és ilyen indíttatásból visszahallgatná, akkor mondanék én még egyebet is. De nincsenek illúzióim: a termék, a szolgáltatás, az ügyfél csak ürügy ahhoz, hogy óriási pénzek vándoroljanak-gyűljenek óriási zsebekbe. Ahogy az egy rendes kapitalista piacgazdasághoz illik.
Hát a szegény kishölgy persze nem tehet róla, ő csak egy kis bérrabszolga, a legalsó
lépcsőfokon. Mondom is neki: tudom én, hogy felsőbb szinten van probléma, leginkább a szervezéssel, vezetéssel. Közben arra gondolok, hogy (amint az elején közölte a telefonautomata) magnóra veszik a beszélgetést. Ha biztos lennék benne, hogy valaki érdemi döntéshozó illetékest egyáltalán érdekelné ez az egész kézbesítési mizéria, és ilyen indíttatásból visszahallgatná, akkor mondanék én még egyebet is. De nincsenek illúzióim: a termék, a szolgáltatás, az ügyfél csak ürügy ahhoz, hogy óriási pénzek vándoroljanak-gyűljenek óriási zsebekbe. Ahogy az egy rendes kapitalista piacgazdasághoz illik.