HTML

Magyar Hírlap

Infógyűjtemény a Magyar Hírlap kálváriájáról.

Naptár

december 2018
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Legfrissebb kommentek

  • e-Vita: Köszönöm, hogy a kedves kommentelő újra bizonyítja a jobbparton növekedő módszert: a fordított log... (2008.03.28. 08:58) Széles-sávú jobbközép
  • e-Vita: Most veszem észre, hogy van egy komment (sajnos kissé elfekvőben van e téma - egyébirányú bajaim m... (2007.11.23. 08:10) Pénzemberek tisztességirül
  • Babett anyó: Én is feszt küzdök a Medialoggal. Mivel a működésük három első hónapjában mindig kitaláltak valami... (2007.05.16. 15:23) Kár
  • e-Vita: vmg: manapság nem szokás hosszú távra tervezni. Sem a tervezés, sem a szervezés, sem a tesztelés i... (2007.03.20. 20:45) Nyomtatott sajtó: újabb szög a koporsóhoz
  • e-Vita: sitalpas: ami biztos: a medialog segített a döntésben: soha többé nem fizetek elő napilapra. (2007.03.19. 12:57) Már nem kell

Kár

2007.03.19. 13:15 e-Vita

A médialogos ügyfélszolgálatot kemény küzdelem árán végre elérve, háborgásomat csillapítandó a kishölgy a túloldalon említést tesz a kárpótlásról: lehet (majd, egyszer, valamikor - nem tudni biztosan, mikor) kérni pénzbeli visszatérítést, ill. az előfizetés meghosszabbítását. Nem tudom megállni, csípőből reagálok: előfizetés meghosszabbítása??? Istenments! Alig várom, hogy véget érjen, hálisten már nem tart soká. És aztán napilapra tuti biztos, hogy soha többé nem fizetek elő.

Hát a szegény kishölgy persze nem tehet róla, ő csak egy kis bérrabszolga, a legalsó
lépcsőfokon. Mondom is neki: tudom én, hogy felsőbb szinten van probléma, leginkább a szervezéssel, vezetéssel. Közben arra gondolok, hogy (amint az elején közölte a telefonautomata)  magnóra veszik a beszélgetést. Ha biztos lennék benne, hogy valaki érdemi döntéshozó illetékest egyáltalán érdekelné ez az egész kézbesítési mizéria, és ilyen indíttatásból visszahallgatná, akkor mondanék én még egyebet is. De nincsenek illúzióim: a termék, a szolgáltatás, az ügyfél csak ürügy ahhoz, hogy óriási pénzek vándoroljanak-gyűljenek óriási zsebekbe. Ahogy az egy rendes kapitalista piacgazdasághoz illik.

5 komment

Címkék: ügyfélszolgálat magyarhirlap kézbesítés médialog fiege magyarhírlap

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarhirlap.blog.hu/api/trackback/id/tr5748295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

str 2007.03.21. 12:54:19

nem tudom, ennek a blognak mi a pontos célja (bár ahogy figyelem az e-vita valamiféle anyablogként funkcionál, mindjárt benézek), de valahova le akartam ezt írni:
az átstruktúrálás, leváltások óta a magyar hírlap publicisztikáinak minősége akkorát esett, hogy még én is meglepődtem. számítottam egy kevés demagógiára, veretes megmondótárcákra és látókör-szűkülésre, de amit egyesek műveltek az általam oly szeretett rovatokkal, az egészen felháborító. rohadtul elkeserít történet, és még mindig gőzöm nincs, milyen napilapot vegyek reggelente...

e-Vita · http://e-vita.blog.hu 2007.03.21. 13:35:19

str: értem a kritikát, és jogos. Mielőbb fogok egy "impresszumnak" látszó szöveget berakni, ahol kissé részletezem, mit is akarok (akarnék ezzel) - csakhát az idő szűkössége akadályozott eddig. Is.
Egyébként sejtésed is jogos...(később többet).

e-Vita · http://e-vita.blog.hu 2007.03.21. 13:39:14

Én a Metrót javaslom. Ingyen van.
Esetenként én Népszavázni fogok az MH utáni időkben. Mi mást tehetnék?

e-Vita · http://e-vita.blog.hu 2007.03.22. 13:07:07

No és tessék: itt van a Busz c. ingyenes kiadvány. Első ránézésre nem jelent versenytársat a Metrónak, elég bulvárosnak néz ki a dizájn is, a tartalom is. Pl. sok benne a csupasz nőfelület.
Kiegészítőnek esetleg elmegy.

Babett anyó 2007.05.16. 15:23:30

Én is feszt küzdök a Medialoggal.
Mivel a működésük három első hónapjában mindig kitaláltak valami jó kis meglepetést, hogy kétszer vehessem meg az én napi adagomat (vagy, olyan későn hozták, este felé, hogy már azért vettem meg), három kltúrált hangvételű reklamációs mail után márciusban meg találtam kérdezni, hogy mi a módja a lemondásnak.
Erre, egy büdös szó nélkül megszüntették az előfizetésemet. Igaz, már az előző három reklamációmra is b...tak válaszolni.
Ja, nem, egyszer kaptam egy nyomtatványt, hogy jelöljem meg, hogyan kérem vissza a korábbi problémák miatti megítélt kompenzációt, a félhavi előfizetési díjat. Visszaküldeni kértem, de azóta sem jött meg.
Viszont, mivel, április 15-től a lapot sem küldik, hiszen én(!!!!) megszüntettem az előfizetést, már nem csak ezért, hanem a június 30-ig előre kifizetett díj visszaadásáért is küzdenék.
De, nap, mint nap csak az ügyfélszolgálattal tudok beszélni, aki nem tud segíteni, mert azt a számlázás tudna, de ők meg nem vesznek fel a kinyomozott öt telefonszámból egyet sem, vissza nem hívnak, a levelekre meg nem reagálnak...
Nem, hazudok, egyszer találtam egy gyenge pontot az ügyfélszolgálaton, akit meg tudtam győzni, hogy ha nem tud kapcsolni, én meg nem tudom elérni a számlázást, ő viszont egy épületben dolgozik a számlázással, nem kérdezné-e meg nekem, amit tudni akarok. (Állítólag) megkérdezte, és postai úton visszaküldik.
Ja, ez volt április 27-én...